Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Рак С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Рак С. В. Істотна шкода як ознака об’єктивної сторони складу злочину, передбаченого ст. 367 КК України [Електронний ресурс] / С. В. Рак // Питання боротьби зі злочинністю. - 2016. - Вип. 32. - С. 202-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbzz_2016_32_16
| 2. |
Рак С. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення комунікативної компетентності учасників навчально-виховного процесу [Електронний ресурс] / С. Рак // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 58-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_6_14 Акцентовано увагу на формуванні комунікативної компетентності учнів, яка охоплює когнітивні, виконавчі та емоційні компоненти і є основним мірилом соціалізації особистості. Розглянуто роль і значення соціально-психологічного тренінгу в навчальному процесі як складової корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи психолога. Визначено поняття комунікативної компетенції, виокремлено головні цілі, прийоми та завдання соціально-психологічного тренінгу в системі освіти. Охарактеризовано види тренінгів за критеріями спрямованості дії та змінами, що відбуваються під час занять: навичкові, психотерапевтичні, соціально-психологічні, бізнес-тренінги. Висвітлено роботу соціально-психологічної служби гімназії з проведення тренінгових занять для вчителів та батьків з метою розвитку їх комунікативної компетентності.Акцентировано внимание на формировании коммуникативной компетентности учащихся, которая охватывает когнитивные, исполнительные и эмоциональные компоненты и является основным мерилом социализации личности. Рассмотрены роль и значение социально-психологического тренинга в учебном процессе как составляющей коррекционно-восстановительной и развивающей работы психолога. Определено понятие коммуникативной компетенции, выделены главные цели, приемы и задачи социально-психологического тренинга в системе образования. Охарактеризованы виды тренингов по критериям направленности действия и изменениям, происходящим во время занятий: навыковые, психотерапевтические, социально-психологические, бизнес-тренинги. Освещена работа социально-психологической службы гимназии по проведению тренинговых занятий для учителей и родителей с целью развития их коммуникативной компетентности.The article considers the role and place of the social and psychological training in the educational process. Here is defined the meaning communicative competence, picked out the main aims of social and psychological training, the methods of social and psychological trainings, the place of training in the system of education. The trainings are characterized according to the criterions of direction the actions and changes happening during the class.
| 3. |
Рак С. В. Щодо визначення об’єкта злочину, передбаченого ст. 367 Кримінального кодексу України [Електронний ресурс] / С. В. Рак // Форум права. - 2017. - № 4. - С. 219–226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
| 4. |
Рак С. В. Форма та зміст суспільно небезпечного діяння при вчиненні службової недбалості [Електронний ресурс] / С. В. Рак // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2017. - Вип. 29(2). - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2017_29(2)__25
| 5. |
Рак С. Застосування пробаційних програм при притягненні до відповідальності за службову недбалість [Електронний ресурс] / С. Рак // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 5. - С. 228-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgip_2018_5_45
| 6. |
Михайліченко Т. О. Кримінальні проступки проти власності [Електронний ресурс] / Т. О. Михайліченко, С. В. Рак // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2020. - Вип. 46. - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2020_46_35
|
|
|